30 Temmuz 2009 Perşembe

Ayrılık

Seradan sonra aşkı pek düşünmedim birçok hatalarını görsem de ilişkiyi yürütme durumu hariç zeki sayılırdı yalan söylüyordu çoğu gibi aşık oluyordu kullanılıyor atılıyordu.

Kimi insan evlendiği için sever kimisi de sevdiği için evlenir, ben ikincisinin olmasını istedim ama gördüğüm kadarıyla sevdiğim insanlar evlenebileceğim insanlar olamayacak, hep bir engel oluyor her zaman. Gerçi iki ciddi ilişkimin de bitme sebebi geçmişi idi yada ailesinin geçmişi… Evlilik programlarındakiler gibi geçmişi beni ilgilendirmez demeyi becerebilseydim yüzde yüz başarılı olurdu her ikisi de başarılı olurdu. Sonradan bende sevginin her şeyden daha önemli olduğunu öğrendim ama iş işten geçmişti.

Yeni sevgili kapağı açılmamış bir telefon gibidir yeniden denemek kurcalamak dinlemek konuşmak istersin yalnız garanti kapsamı bitmeden seviye atlamanız lazım yoksa bozulan telefonunuzu çöpe atmak zorunda kalırsınız.

Matematik öğretmenliğinde okuyan komşumun misafirinin kızını gördüm bugün fazla göz göze gelmedik 3 defa falan daha önceki aldığımız istihbaratlara dayanarak iyi bir kız olduğunu zaten biliyordum ama kız güzelde aynı matematik öğretmenliğinde okuduğuna göre ortalamanın üstünde bir zekaya sahip ilerleyen gönlerde olması için çabalarım olacak ama olmayacağı yönünde düşüncelerim çünkü genellikle sadece yüz yüze görüp bir karar vermek isteyenler benden hoşlanmazlar koca bir burun koca bir ben olduğundan dolayı doğaldır da yaptıkları belki de ama 3 sevgilim oldu hepside çok güzeldi. Bu yüzden fazla şansım yok gibi biraz babasıyla konuştuk ama benimle aynı siyasi görüşe sahip olduğundan hızlı bir bilgi bombardımanı ve can alıcı konulardaki nokta vuruşlarımla olaya hakim olduğumu sanıyorum ama babasıyla olmuyor tabi bu işler hayırlısı demek lazım… Yeni bir aşk başlıyor sanırım bakalım neler getirecek hayat…

Seviyorum sevmeyi seviyorum aşka aşığım aşkın her halinin bana yaşattığı duygulara aşığım öncesindeki sevgilinin her halini düşünmeye onun en güzel hallerini daha önce hiç öylesi yokmuş gibi ve bir daha böylesi olmayacağını düşünme hayal kurmaları onu olduğu gibi değil de olduğundan daha yükseklerde düşünme duygusu onu hayallerinle kurgularınla değerli kılma hissi, eğer kabul etmeyeceğini düşündüğünde veya etmediğindeki acı acabalar ve tüm arabesk haller ettiğindeki sevinç ve ayrılık aşkın en güzel hali acı bunalım ve her şey en güzel şiirlerin şarkıların yazıldığı aşk hali.

Eski konuştuğum kız ahu ile hem murat olarak hem de kendim olarak konuştum ve buluşmak istedim muratla Cuma günü 3-4 saatliğine buluşmak istedi ama benimle istemedi ve bu Murat’ın ilk kazandığı olay değil galiba hayatı beceremiyorum. Muratlaşmalıyım, arkadan koşan değil koşulan hayvan gibi davranan, dengesiz pislik birisi…

29.07.2009 Çarşamba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder