31 Temmuz 2009 Cuma

Kar Tanesi

Karayel hayat felsefesi olarak genel erkekler gibi evdeki karısından çok daha çirkin olsun yada olmasın kadın olması yeterliydi fantezi olsun diye kadınlarla beraber olan birisi. Başkaları için harcadığı boşa paranın birazını eşi için harcasa çok daha mutlu olurlardı. Ama her seferinde çok iyi kandırıyor aldata biliyordu karısını. Karayel bizim komşumuz babam defalarca uyardı ama akıl almaya niyeti yok. Eline her geçen parayı anında bitirmesi gerekli olduğunu düşünen asgari ücretle çalıştığı halde iki paket parlement sigarasından aşağı içmeyen biriydi zevkine düşkündü dengesiz harcamaları çok olan bir insandı belki biraz para biriktirse tüp bebek olayına girebilecekti. Ama neyse oydu bazı komşularımız gibi göründüğü ve içi farklı değildi. Her insanın hatası olduğunu ve insanları hatalarıyla kabul etmek gerekliydi eşi de çok iyi biriydi. O yüzden diğerlerinden daha yakın bir komşumuz oldu karayel ailesi.

Gıcık komşum Karayel bizimkiler tatilde ve benim yalnız olmama rağmen beni Misafirlerini kızı eda ile görüşebilme şansım olan sabah kahvaltısına davet etmedi, şimdi ne yapacağım bilmiyorum, msn adresini aldım ama diyemem ki seni komşuda gördüm çok hoşlandım herkese böyle yaptığımı sanabilir… Evet tam benim istediğim gibi çocuksu bir yüzü var, çok ilginçtir kızlardaki baktığım tek özellik bu çocuksu bir suratı olması sadece bu ne kalçalarına ne gözlerine nede göğüslerine bakıyorum önceki sevgilimin kalın bacaklı olduğunu kendisi söyleyince haklı dedim biraz bakar körüm sanırım bir yere sabitleniyorum. Deny’e (burun kardeşim bundan sonra bu isimle yazacağım onu) bir çözüm için sordum bu konularda deneyimli olmadığından bir çözüm geleceğini sanmıyorum çevremde çapkın bir arkadaşımda yok ki İzmir de Berkan diye bir arkadaşım var ki en yakın arkadaşım olur kendisi 6-7 yıl bir kızı sevip kabul etmediği halde bir kızın arkasından sevip koşabilen bir insan, aslında diğer arkadaşım Yasin bu konularda yeni iyi sayılır ama onun hattı da Avea o yüzden yardım alamam şu anda. Bilmiyorum biraz maymun iştahlıyım sayılır… Ama tüm arkadaşım olmasını istediğim kişilerle cidden evlenmeyi düşünerek girdim yola ama olmadı..

İlk aşkım ilkokulda Sibel diye bir kıza idi şimdi doktor olmuş sanırım, sonraki platonik sevdiklerimin sayısını bile hatırlamıyorum ama en büyüğü lisedeki aşkım sıla idi kızla toplasan 15 dk lık bir konuşmamız olmamıştı ama bilmiyorum aşık oldum ve rüyalarıma girdi defalarca…

İlk ciddi ilişki girişimimin platonik aşkımı bir kenara koyup bir akrabamızla sözlenmiş olan arkadaşımın kuzeniydi ben kuzenine bir şeyler ima etmiştim aradan birkaç gün geçti ki kuzeni benimle konuştu kız kabul etmişti, ama o zamanlarda kızda cep telefonu yok bende evlerini arayacak kadar cesaretli değilim. Benim arkadaş akrabayla ayrıldı mı bizimkilerle aralarında bir soğuklukta girdi mi bende kızla konuşmayınca bizim olayda başlamadan bitti.

Sonraki ciddi düşündüğüm kızda babamın halasının torunuydu daha önceden tanıyordum kendisini ama aradan çok uzun zaman geçmişti kuzenden numarasını aldım konuşmaya başladım ilerlemişti baya ve bizimkilere söyleyince olayı kıyamet koptu adeta, kızın annesi teyzesinin oğluyla evlenmişti, teyzesinin oğlunu yani kocasını aldattığı için ayrıldığı yönünde dedikodular vardı ki boşandıktan çok kısa süre evlenince bu dedikodularında gerçeklik payı olma ihtimali de yüksekleşti ve kocası yani aynı zamanda bizim annesiyle aynı uzaklıktaki akrabamız olan koca (konuştuğum kızın babası) kanserden ölünmüştü. O yüzden bizimkiler babasına daha yakın hissettiler ki daha önceden de öyle bir yakınlık vardı bizim aileye daha yakındı. Annesinin bu yaptıkları yüzünde kızını da istemiyorlardı. Ben işin mantıksız olduğunu söyledim Annesinin yaptığının kızıyla ne ilgisi olduğunu anlatmaya çalıştım. Kıza da açık açık bak bizimkiler böyle konuştu ben seni seviyorum cidden bu ilişkiye devam etmek istiyorsan ben seninle devam etmeye hazırım dedim ama kız bunu yapamayacağını annemi istemeyenleri bende istemem diyerek olayı kapattı. Seviyordum üzülmüştüm. Yakışıklı olmama rağmen bahsi geçen iki kızda çok güzeldi bu yüzden artık beni tanıyan kızlarla konuşmam gerektiğini hiç tanımayan bir kızla fazla şansım olmadığını öğrendim.

Deny den beklediğim gibi şaşırtacak bir öneri gelmedi yine yoğun sanırım yada yine uyudu. Komşum karayele söyleyip senin msn i istiyor vereyim mi dedirteceğim ver derse eklerim artık.

Hayat bir kar yağışı gibi her biri ayrı bir birinden farklı taneler gibi günler üzerimize yağıyor. Hayattaki olayların iyiliği veya kötülüğü bizim tanelere mucize, afet, soğuk, romantik… ve tüm yüklediğimiz anlamlara göre değişiyor.

Allah hiçbir zaman tüm taneleri bir anda üzerimize yüklemiyor hepsi tek tek geliyor.. Allah hiçbir zaman insanların üzerine kaldıramayacağı yük yüklemez…


31.07.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder