30 Temmuz 2009 Perşembe

Burun Kardeşime

Saat 3 olmuş ahudan kurtulabildim sonunda kızların gözlerinin yakışıklılıktan başka bir şey görmediğini ne kadar manyak birisi olursan ol onu rahatlıkla kapattığını gördüm bir sürü dengesizlik yaptım bana mısın demedi sonunda ben bırakmak zorunda kaldım yoksa Murat rent a car karakterimle bir ömür boyu yaşamak zorunda kalacağım. Gösterdiğim murat karakterinin gerçeği olsa yada beni bilmese inan gidip yanına bu dengesizliklerime devam edeceğim. O arada burun kardeşliği ile mesajlaştık yine pek bir şey yazamadığını söyledi. Hem bana gaz veriyor hem de kendisi yazmıyor.

Biraz burun kardeşim kim onu açayım kendisiyle bir ödev gurubunda tanıştık sanırım marketing ti pek başta konuşmadık sonra merak etmeye başladım nasıl biri diye Kampüsün içinden otobüs duraklarının olduğu yere bırakan otobüste gördüm sevgilisi de vardı yanında tabi sonradan öğrendim çok alakasız diyebileceğimiz bir birinden farklı vücut tipleri olan iki insan ve karakterleri de bir o kadar farklı belki o yüzden bu kadar iyi anlaşıyorlardır. Burun kardeşimin ilk görüşte insana sempatik gelen gerek görünüş gerekse konuşma tarzı olarak bir tarafı vardır ama sevgilisinin içi farklı diye söylense de insanı kırar mı diye pek düşünmeyen rahatsız eden bir konuşma tarzı var gerçi benimle yüz yüze iken selamlaşmadan başka konuşmadık ama birkaç kez mesajlaştık ve duyumlarım benim söylediklerimi kuvvetlendiriyor. Onun ilk görünüşte nasıl olup olmadığı iyimi kötü mü olduğu beni pek ilgilendirmiyor açıkçası ama hayatıma bir dost olarak giremez arkadaş olarak da merhabalaşmaktan başka bir yakınlığım olamaz. Bazen böyle yaparken içinde bir iyiliğin olduğunu düşünüyorum ama davranışları aklıma geliyor o halini görmek bile istemiyorum.

Burun kardeşim benim için önemli çünkü o benim için bir dönüm noktası, hayatta hiçbir kızla sevgili olmadığım halde bu kadar içten konuşmadım hatta konuşmadım bile denilebilir, onunla bir devri kapattım diyebilirim. Artık bir kızla sevgili olmadan da konuşulabileceğini ve bunun iyi bir şey olduğunu en azından şimdilik iyi bir şey olduğunu düşünüyorum. Kızlarla konuşmamamın sebebi onlarla konuşmamın bir sonu olması sevgilisi olduğunda veya evlendiğinde bu konuşmaların bitecek olması. Ben kiminle konuşursam konuşayım ya sadece selamlaştığım bir insan olur yada gerçekten dostum ve her şeyi anlattığım ve her şeyini anlatmasını istediğim birisi olur bu yüzden çevremde çok dostum yoktur bir elin parmaklarını geçmez birde akrabalarımdan birkaç tane sıkı dostum vardır. Hz İbrahim’in kurandaki hikâyesi gibi ben batanları bitenleri sevmem dediği gibi bende sevmiyorum.

Onu düşünüyorum şimdi yazabilmek için hakkında, biraz kızıyorum ona elini ateşe koyup yanan ve yanmaktan çekinmeyen birini görüyorum, keşke bazı şeylerin onun kadar arkasında durabilseydim… Onun kadar kuvvetli sevebilseydim. Onun kadar sadık onun kadar karşılıksız. O bunu sevdiği insana yapıyor ama ben yapamadım hayatta, tam olarak ilişkisini bilmiyorum açıkçası yakın olmadığım için sevgilisiyle ama bunlar benim bir arkadaş olarak hissettiklerim sadece onun gibi bir kardeşim olsun isterdim onun gibi bir arkadaşım olması da kendi haklı değimiyle benim için üniversitedeki en büyük ikinci kazancım… Birinci diye düşündüğü insanı bir gün anlatır mıyım bilmiyorum çünkü internetteki kendisiyle ilgili yayınlanan şeyler hakkında biraz hassas, yasal olarak başımın belaya girmesini istemiyorum…

Daha içini tam bilmediğimi biliyorum yani tam olarak çözemediğimi, ne yapınca ne tepki verir tam kestiremiyorum, tam olarak ne yaparsa yapsın hoş karşılarım diye düşünmüyor, kırılacağı noktaları var bilmiyorum bir numaralı dediği insana saldırdığım kadar kimseye saldırmadım belki bu yüzden bir numaraya yerleşti bir koç kova anlaşması oldu…

Hangi pencereden baktığınıza göre değişiyor onunla benim aramızdaki uzaklık eğer siyasi bakarsak belki zıtız kimi zamanda aynı çizgide olabiliyoruz…

Henüz bir bulutun arkasından görüyorum güneşini o yüzden ne kadar yakacağını ve ne kadar aydınlatacağını ve büyüklüğünü tam olarak tespit edemiyorum.

Onu yakında görmek istiyorum, tabi bir numarada gelsin hatta 3 numarada gelsin istiyorum…

Hayatıma tüm giren insanların orijinal olduğunu düşünüyorum. Konya’da Kredi Yurtlar Kurumunda iken annesinin yolladığı atletle 200 gram yoğurtla süzme yoğurt yapan sonra ondan ayran yapan İbrahim den tutunda burun kardeşime kadar eski sevgilime kadar hepsini anormal denecek kadar değişik insanlar olduğunu söyleyebilirim.

İnsanların hayattaki en büyük hatalarının hayattan mutluluk almak için gereğinden çok çaba harcadıkları ve mutsuz olduklarında da gereğinden fazla üzüldükleridir.

Kimileri düşünmemek için uyur kimileri düşünmemek için kitap okur…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder